17 nov 2018

Salem's Lot

Una assignatura pendent que tenia era llegir algun llibre d'Stephen King, com que cada cop que fan Cadena Perpètua la torno a veure, vaig escollir un llibre que també té peli, però que no havia vist.

En realitat, sí que he vist moltes pelis que expliquen la història que explica el llibre, és normal tenint en compte que és dels anys 70, del 75 concretament, un gran any, on tot va quedar lligat i ben lligat...

En fi, que el llibre és entretingut, per previsible que sigui, és una bona lectura i per tant recomenable.

Ja estem liquidant l'any, encara no som independents, la gent té altres prioritats, el futbol i el reguetón.

La bombolla del lloguer està fent que tornem a tenir bombolla immobiliària i amb el petroli pujant, això petarà més d'hora que tard.

La meva tornada al món laboral d'aquest any, ha estat menys traumàtica del que es podia esperar, després d'haver tocat el cel amb les mans i pensar que ja era lliure per poder gaudir del temps que em quedés fent les coses que m'agradessin quan em vinguessin de gust, però baixar la guàrdia té aquestes coses, la cagues i tornar al punt de partida pot ser dur. Paciència, tot arriba si es fan les coses bé.

Avui han dit que el pantà de Cànoves està a tope, estaria bé agafar la bici i fer una passejada demà, és una de les coses que he trobat a faltar aquest any, tot i què, l'any passat tampoc no vaig utilitzar-la tant com hauria d'haver fet amb la quantitat de temps lliure que vaig tenir.

En fi, a mirar endevant, les cagades són experiència i la frase que hauria de tatuar-me és "Rich or right, choose rich".

Ara que penso, primer any que no he vist cap cursa de Fòrmula 1 en molts anys, Hamilton ha demostrat que pot guanyar sense tenir el millor cotxe i això li dóna més valor a aquest campionat. Alonso marxa sense pena ni glòria, i és el que té tenir talent, però ser un cregut egocèntric envoltat d'una colla de llepaculs que et donen sempre la raó.