31 ene 2006

Sospites

Les declaracions d'ahir del senyor Blanco del PSOE em va aclarir els pocs dubtes que em quedaven després de l'acord de CiU amb Zapatero.

Una llàstima, ja què jo esperava més del senyor Zapatero, més llàstima sabent que ara més que una esperança és un mal menor.

Ja he dit moltes vegades que vaig votar a Zapatero per donar-li poder per netejar de Ibarras i Bonos, que són fatxes amagats dins el PSOE, però veig que potser ell té més coincidències amb ells que no pas jo creia.

Mai votaré a ERC, un partit que pensa abans en les banderes, noms i llèngua que no pas en les persones. Però les seves paraules després de l'anunci de CiU i PSOE van ser amb molt de seny i van posar el dit a la iaga o com es digui en català.

Si s'aprova l'Estatut de CiU i el PSOE, d'aquí a uns anys haurem de tornar a demanar tot el que falta, i a la resta d'Espanya ja no ens pendran seriosament, diran, mira els catalans un altre cop queixant-se.

I estic totalment d'acord amb això, sempre s'havia dit que l'Estatut era una oportunitat històrica i segons el meu punt de vista, s'ha desaprofitat, no es respectarà el que els representants de la gran majoria de catalans van aprovar al Parlament de Catalunya i això vol dir que igual que em queixo quan un vot a Sòria o Melilla val el doble que el meu, em sento indefens davant un sistema democràtic teòric que fa posible que un partit amb majoria de vots tingui menys escons que el segon més votat (PSC vs CiU).

S'està desaprofitant una ocasió històrica, per tant VOTARÉ NO A LA REFORMA DE L'ESTATUT.

I sí, senyor Joan Saura, sàpiga que el vaig votar i que m'ha decebut.